Rasta Nicks Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

No news is good news!

Pages: 1 2 3 [4] 5 6

Author Topic: Speedy BLING Joins De Army  (Read 19291 times)

paco

• Veteran User
  • Rasta man live up
Re: Speedy BLING Joins De Army
« Reply #45 on: October 19, 2006, 04:39:46 AM »

« Last Edit: October 19, 2006, 04:46:09 AM by paco »
Whoever Brought Me Here, Will Have To Take Me Home - - -Rumi

BLING_BLAOH

« Reply #46 on: October 24, 2006, 02:31:01 AM »

It's like everyday mi rise up inna de morning, mi seh, "Wha kinna stupid shit dem ah guh mek mi do today and who ah guh get BLING vex today?" Nuff headaches nuff frustration. Cyaan wait fi de day when mi can finally guh home and rest. Mi ah write mi lyrics still suh dat when mi get out in 2009, mi can link up wid mi bredren Money God in Jamaica and finally record again.

Molliebaz

• Full User
  • One Love
« Reply #47 on: October 24, 2006, 05:27:49 PM »

Hi Speedy Bling.  I wrote a post to you just before you signed up - I was in the British Army in thye 1970's.  What you must realise that every time you get stupid orders like scrub the floor this way, clean your boots that way, it is to make everybody do things in an unquestioning manner.  The whole platoon becomes uniform, all following orders, all in the same unquestioning manner.  This is because when the ultimate order is given, like stand there and fight and be prepared to take a bullet for your country, you will all do it, unquestioningly.   In years to come you will see the futility of war and patriotism - I did.  I realised that it is merely a game of chess, and the infantrymen are the expendable pawns, all protections King, Queen, Bishops and State.

What you can do is use your time in a positive manner.  Learn to live with your fellow comrades, accept them for their differences.  Start to listen to them, realise that all people have problems, fears.

BLING_BLAOH

« Reply #48 on: December 17, 2006, 06:27:30 AM »

Mi drive to Chicago fi Thanksgiving and hit a curb on de way back. Mi was stranded in Arkadelphia, Arkansas fi 2 1/2 days. On November 28, 2006 at about 6:30 AM, dem declare I as Absent Without Official Leave (AWOL). De stress mi and mi drive back to Chicago when mi car fix. Mi was there until de 12th ah dis month when mi madda force mi fi get pon de Greyhound back to Texas. Dem people deh nah let mi guh suh now mi have no choice but to serve until April 19, 2009. :(

Wahine

• Veteran User
  • Rasta man live up
« Reply #49 on: December 19, 2006, 07:10:21 AM »

Seems you got yourself in a real bind Speedy. I hope you are doin ok and that you stayn as positive as you can in such a bad situation. You must be counting down the days until you taste freedom again.

BLING_BLAOH

« Reply #50 on: December 20, 2006, 01:16:55 AM »

Yu said it sista. Mi tired ah dem bloodclaat bill collectas, sergeants and officers. Mi laugh more now dan mi use to but it nuh work fi no time at all. Now mi babymadda nuh waan mi fi talk to mi daughter, Pynk Pantha BLING (who is doin' very well by the way). I know dat Pantha is upset and misses mi like crazy cah when she know seh mi haffi leave home she get mad. But needless fi seh, mi luv her to death. I'll jus keep prayin', keepin' I and I good vibes and livin' mi life knowin' dat mi gwaan get through dis. Mi tell mi sergeants dem seh mi under stress and naw believe nuttin weh mi tell dem. Dem tink seh mi nuh stressed becah mi nuh married and dem naw let mi guh. Everyone else seh mi have a good reason fi run left de Army. Suh mi seh to miself, "Alright. Yu nuh waan let mi guh home? Fine. Mi gwaan mek sure seh yu nuh like mi." Speedy BLING-BLAOH has no problem wid being rebellious! >:(
« Last Edit: December 20, 2006, 01:20:03 AM by BLING_BLAOH »

Wahine

• Veteran User
  • Rasta man live up
« Reply #51 on: December 26, 2006, 04:23:46 AM »

You little girl de most important thing out there so you make sure you come home to her. Do what you have to Speedy and good luck. As always, in my prayers...

Speedy Usher

• Regular User
  • HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI!!!!!!
    • GanjaSpeed RevolutionBreeze Bling-Blaoh
« Reply #52 on: April 24, 2007, 08:46:41 PM »

It's good to be back pon de site.  Dis is Speedy BLING-BLAOH and mi have a new account wid de forum.  Mi still BLING till de end.  Dem seh dem waan fi send  I and I guh ah Iraq in August.  But mi done know seh dat coulda neva happen.
Speedy Bling-Blaoh
Absitively Posolutely Dread For Eternity

NyaInIJahLove

• Veteran User
  • InI Live 4Iva in JahLove
    • www.earthreggae.com
« Reply #53 on: April 25, 2007, 12:38:31 AM »

Carn't yah tell em, dat yah realize you a rastaman, dat u hafe quit fe religious reasons?
Is so unfair, once babylon get u, yah have no free will, til they say yah do.
I and I couldn't stand it, I would be going totally crazy by now!
At least yah will have a lota experience to draw yah lyrical content from.....
Jah Protect brudda
I and I hope yah enlightening yah fellow souljahs in there.
We hafe undermine Babylon by telling tha people tha Truth!
Tha sword of Truth is tha only weapon dis Peaceful warrior Empress use fe Jah!
I and I pray for Yah bred, and fe Yah fellows on tha field.
be righteous mi Bredda
Love and Oneness
Nyah
Come celebrate JahTime is Come
singers&players of instruments
JahLovers &Freedom Lovers
www.earthreggae.com

Wahine

• Veteran User
  • Rasta man live up
« Reply #54 on: April 25, 2007, 02:28:00 AM »

So good to see you back at the forum Speedy (can we still call ya dat?). How is your precious princess? Still missing her daddy like crazy?
Heres hoping you don't have ta go to Iraq. Seems there ain't many people that come back from there alive.
Just glad to hear you still alive.

Speedy Usher

• Regular User
« Reply #55 on: April 28, 2007, 04:52:48 AM »

Yeh mon yu can still call mi Speedy BLING-BLAOH.  Remember mi BLING till de end.  Mi talk to Pynk Pantha BLING last Sunday and de mention ah mi name mek seh cry and bawl out, "Mi waan talk to mi daddy. " It mek mi cry but mi ah guh see her soon.  Dem people dun yah so nuh care bout religion.  Dem waan fi keep mi till 2009.  Weh dat fah? Dem ah fool idiot if dem tink seh I and I g'wayin ah Iraq wid dem.  NO SAH!
Speedy Bling-Blaoh

ArkI

« Reply #56 on: April 29, 2007, 06:25:08 AM »

When you first mentioned you signed up for the army, I saw that there wasn't much to say because you already signed yourself up.  And after you said this quote below, I really knew that there was nothing to say.

-----------------------------
Mi join becah mi want an alternative besides college, cah yu done know seh college education water down and mi nuh care too much bout it.
-----------------------------

It seemed so illogical and strange to I that somebody that calls themselves a Rasta could actually think that an alternative to babylon's watered down education system is babylon's world control and murder force.

As the saying goes, you made your bed, so lie in it.

Ark I
RasTafarI
Haile Selassie I

Speedy Usher

• Regular User
« Reply #57 on: May 01, 2007, 12:20:55 AM »

:-\ Sure whatever yu seh I. Joinin' de Army happens when yu young and get brainwashed by so guy weh nuh know yu and tell yu dat yu haffi join fi live a betta life. So what? Mi done know seh mi mek de wrong decision. Suh how yu ah come dash mi words back inna mi face like dat? Mi seh dem deh words last year. Anyway, mi was brainwashed from de beginnin'. Ask any one ah family and bredren dem and dem woulda tell unu seh BLING woulda neva join de Army if him neva get de phone call from de recruiters dem. Suh doh try diss de BLING becah him mek bad decision Ark. Mi done learn from it already.
« Last Edit: May 01, 2007, 12:22:26 AM by King BLING-BLAOH »
Speedy Bling-Blaoh

ArkI

« Reply #58 on: May 01, 2007, 04:41:32 AM »

Bredren, you weren't that young, and this quote below is exactly why I said what I said,

--------------------------------
Ask any one ah family and bredren dem and dem woulda tell unu seh BLING woulda neva join de Army if him neva get de phone call from de recruiters dem.
--------------------------------

Too many people trying to make you feel better about your bad decision that got you where you are.  They make you feel better by blaming the recruiter.  I am not trying to make you feel better about it or have a scapegoat for it, because when you go to Iraq to fight, you will have many more  opportunities to make bad decisions.  And if you come with excuses and scape goats, you will be more likely to make the bad decisions instead of the good ones.

Ark I
RasTafarI
Haile Selassie I

Wahine

• Veteran User
  • Rasta man live up
« Reply #59 on: May 03, 2007, 08:28:41 AM »

Wise words Fiyah.
I think we all know Speedy made this decision but the youth are impressionable.
Myself... I'm not trying to make him feel better about his decision. Just wanna know that he will hopefully come back alive (from a mothers perspective). He has a daughter that needs him and a family that loves him like most of us are lucky to have.
Everyone makes mistakes in life no one is perfect. I think the best thing we can do is to be supportive and show some love and overstanding for people when they do make bad decisions cause there certainly isn't a lot of support shown here for others these days.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6

Page created in 0.103 seconds with 21 queries.