Rasta Nicks Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

No news is good news!

Pages: 1 2 3 4 5 [6]

Author Topic: Speedy BLING Joins De Army  (Read 19306 times)

Speedy Usher

• Regular User
  • HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI!!!!!!
    • GanjaSpeed RevolutionBreeze Bling-Blaoh
Re: Speedy BLING Joins De Army
« Reply #75 on: November 23, 2007, 05:25:29 AM »

;) Yes! I've been reported AWOL since approximately October 14, 2007. There's no way in hell I was goin to deployed wid dat stinkin unit. Mek mi sick. However, nuh worry mi bredren and sistren. I-man doin jus fine. Nuh need fi tell unu where mi deh, but Jah ah tek good care ah mi.
Speedy Bling-Blaoh
Absitively Posolutely Dread For Eternity

Wahine

• Veteran User
  • Rasta man live up
« Reply #76 on: November 26, 2007, 07:21:50 AM »

Ha ha ha! Good for you!
Glad to hear you doing well!

Empress AliJah

• Peace Love and Inity
  • Full User
  • PEACE LOVE AND INITY
    • Empress Iternal
« Reply #77 on: November 26, 2007, 09:55:17 PM »

Greetings in the Name of the Most High Jah RasTafari.
Peace and Love King Bling Blaoh, Give thanks fi yuh safety in His Name seen.
InI will keep the I in InI prayers and ask Jah to watch over Guide and Itect the I, May yuh A.W.O.L be LOOOOOONG and Happy,
Love and Blessings
Plant the seeds of love overstanding and righteousnes water them and watch them grow standing strong against any force of nature.Give thanks and praises to the Most High for the beautiful blessing of life.

Speedy Usher

• Regular User
  • HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI!!!!!!
    • GanjaSpeed RevolutionBreeze Bling-Blaoh
« Reply #78 on: May 28, 2009, 04:44:19 PM »

Yes, bein AWOL dis last time was long and happy. After 9 months, mi wife force mi fi guh back and dem didn't even issue a warrant from de time mi gone. Soon after, mi do some trainin fi Iraq and dem still neva waan seen I over deh suh. First, dem seh dem nuh waan kick mi out and dem waan seh mi guh ah Iraq. Then, dem seh dem waan send guh ah Afghanistan. Then, dem seh no we naw send yu no where. Come January, mi chat to de attorney and him seh dem waan gimme 7 years in prison fi missing movement and desertion. However, nuttin inna mi paperwork seh anyting bout desertion. Jus AWOL. Suh dem drop de charges and charge de I with AWOL and mi sentence de I to 30 days in Bell County Law Enforcement Center in Texas. Mi did 25 and from September 2008 to April 2009, dem refuse to pay me. Suh one day, mi decide mi naw guh ah work. And de next day, dem charge de I as AWOL again. Mi only did 8 days of extra duty and on May 1, mi get outta de Army. Man free. Funny ting. When mi look pon de paper and see de reason why mi get discharged, it said DRUG ABUSE. HAHAHAHAHA!! It tek dem 2 years fi discharge de I fi dem two piss tests mi fail back inna 2007. Screw de military. Bunch of controllin bastards.  ;D  8)
« Last Edit: May 28, 2009, 04:45:59 PM by Speedy Bling-Blaoh »
Speedy Bling-Blaoh
Absitively Posolutely Dread For Eternity
Pages: 1 2 3 4 5 [6]

Page created in 0.079 seconds with 21 queries.